2016-03-26, 11:15 (CET, UTC +1)
Certains d'entre vous nous remontent des problèmes de connexion au manager v6.
Le manager commence à se charger puis vous êtes à nouveau redirigés sur la page de connexion.
Nous investiguons.
----
Some of you encounter problems connecting to v6 manager.
The manager begins to load then you are again redirected to the login page.
We are investigating.
Comment by OVH - Saturday, 26 March 2016, 12:09PM (CET, UTC +1)
La cause racine a été isolée, nous intervenons.
----
The root cause has been isolated. We are working n the issue.
Comment by OVH - Saturday, 26 March 2016, 13:15PM (CET, UTC +1)
Fausse piste. En revanche nous en avons une autre qui se précise : certains d'entre vous se voient renvoyés des erreurs 401, ce qui explique le retour à la page de connexion.
Ce type d'erreur arrive normalement quand la session est invalide, ou a expiré, mais ce n'est pas le cas ici. Nous continuons de creuser.
-----
False clue. However we have another cause: some of you are getting error 401, which is the return to the login page.
This error usually happens when the session is invalid or has expired, but this is not the case here. We continue to investigate.
Comment by OVH - Tuesday, 29 March 2016, 19:55PM (CEST, UTC +2)
Nous continuons à chercher et avons peut-être trouvé une solution, nous vous tiendrons informés dès que possible.
Nous nous excusons pour le désagrément.
---
Investigations are still in progress, we may have found a solution and will keep you updated as soon as possible.
Sorry for the inconvenience.
Date: Wednesday, 30 March 2016, 12:11PM (CEST, UTC +2)
Reason for closing: Done